Snel afvallen nu ook voor jou mogelijk


Snel afvallen is wat veel mensen graag willen. Helaas gaat dit lang niet altijd goed. Vaak lukt het wel om er wat kilo’s af te krijgen. Wat vaak mis gaat is dat de kilo’s er ook daadwerkelijk afblijven. De reden waarom dit vaak misgaat is dat mensen weer terugvallen in oude eet- en leefgewoonten. Wil je echt blijvend afvallen dan zullen we dat probleem moeten aanpakken. In dit artikel lees je hoe je dit probleem kunt verhelpen!

Gebruik het juiste product

Wil je snel afvallen gebruik dan het juiste afslankproduct. Op de website van goedkoopsnelafvallen.nl vind je diverse goede producten om af te vallen. Dit kan zijn een dieet, afslankpil of voedingsschema. Belangrijk is dat het product ook zo is ingericht dat het na gebruik waarborgt dat je op gewicht blijft. Dit kan alleen als je tijdens het afvallen hebt geleerd om je eetgewoonten zodanig aan te passen dat je op gewicht blijft. Ook als je stopt met het afslankproduct.

Welk product is aan te bevelen

Er is nu een nieuw topdieet op de markt  genaamd het Vitadis dieet. Je leest er alles over op de website van snelafvallenadvies.nl. Dit product heeft duizenden mensen in Nederland al geholpen om blijvend af te vallen. Het geheim is dat gedurende het dieet je leert om gezond te eten. Ook na het dieet kun je ervoor kiezen dat er iemand bij jou een vinger aan de pols houdt. Dit om te voorkomen dat je terugvalt in oude gewoonten. Een simpel concept dat erg effectief blijkt in de praktijk.

Waar moet je zelf op letten

Uiteraard kan een product je helpen af te vallen. Belangrijk is wel dat je zelf goed realiseert wat nodig is om af te vallen en gezond te eten. Hieronder enkele stappen op basis waarvan je op eigen kracht kilo’s kunt afvallen en gelijktijdig je eetgewoonten optimaliseert.

Stap 1: Bereken je caloriebehoefte. Iedereen heeft een andere caloriebehoefte en je zult deze dan ook allereerst voor jezelf moeten bepalen. Hiervoor zijn een aantal variabelen aan te wijzen zoals: activiteitenniveau, lichaamsgewicht, vetvrije massa, geslacht en leeftijd. Deze variabelen zijn vertaald in een standaardformule genaamd de Harris en Benedict formule.


Stap 2: Voedingsschema opstellen. Nu je weet hoeveel je mag eten is het zaak om een voedingsschema op te stellen. Belangrijk is dat je voldoende en gezond eet. Hierbij is het belangrijk om een goede verhouding aan te brengen in de voedingsstoffen eiwit, onverzadigd vet en koolhydraten. De brandstoffen voor ons lichaam! Grote voordeel van het opstellen van een dergelijk schema is dat je bewust wordt van wat je eet. In het begin is het even wennen maar eenmaal paar weken verder weet je niet anders. Bewustzijn zorgt er ook voor dat je op gewicht blijft!

Stap 3: Uitvoering. Het schema breng je in de praktijk. Probeer telkens bij te stellen op zich wijzigende omstandigheden. Keertje gebak gegeten kijk hoe je dit ergens anders kunt compenseren door minder/anders te eten of wat meer te bewegen.

Wij hopen je met dit artikel geholpen te hebben in de strijd tegen het overtollige lichaamsgewicht.